Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyel
Główny MG
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:32, 18 Lip 2010 Temat postu: Feedback |
|
|
Ponieważ w poprzednim temacie raczej skupiliśmy się na pielęgnowaniu naszego kółeczka wzajemnej adoracji, na potrzeby waszych opinii tworzę osobny temat Chętnie dowiemy się od was co wam się podobało a co nie i jak to ewentualnie poprawić, poczynając od najdrobniejszych rzeczy ("mechanika statków jest bezsensowna"! lub "lasy mają zbyt intensywny kolor!") po najbardziej ogólne.
Najlepiej w punktach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Picollo
Super Forumowicz
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Novigrad Północny
|
Wysłany: Nie 14:46, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Mnie zastanawiała sprawa powtarzalności zaklęć. Z tego co się zorientowałem, spora liczba państw miała "ulubione" zaklęcia, które dostawała bardzo ciężko. Z jednej strony bardzo fajna sprawa, pozwala z dużym prawdopodobieństwem założyć, że tego zaklęcia będzie można użyć później, z drugiej strony słyszałem narzekania niektórych graczy, że my to tylko dostajemy ciągle jedno zaklęcie. Mi osobiście moje zaklęcie bardzo się podoba, ale może faktycznie warto rozważyć większe zróżnicowanie w tej kwestii.
I jeśli już jesteśmy przy kwestii lasów, to trochę ich za dużo, a za mało stepów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pan Ćpun
Forumowicz
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chanat Novigradu od Vralii po granice Cordelijską
|
Wysłany: Nie 15:57, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Osobiście mam mieszane uczucia, co do mechaniki szpiegowania: zdarzało nam się dość często korzystać z akcji "dyplomatycznych" typu negocjacje w cordelii, lub rozmowy z elise de nymere, i korzystanie z jej informacji. w wielu przypadkach zawadzały one o technologie - np mozliwość skrytobojczego ataku na ksiecia rozkova. Z jednej strony cieszy mnie, że brak zaawansowanych technologii nie odbierał nam możliwości szerokich, dyplomatycznych interakcji ze swiatem, z drugiej, zastanawiam się ile one naprawdę dawały - jak dla mnie, przydałoby się jaśniejsze wyjaśnienie tej sprawy przed ewentualną kolejną edycją
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gwynbleidd
Zaawansowany Forumowicz
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:33, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Według mnie powinno się znieść możliwość wynajdowania max. dwóch ulepszeń na turę.
Także powinna być możliwość budowania więcej niż jednej budowli bez nadzoru bohatera oczywiście obawarowaną zasadą w stylu zwiększonego zaciągu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Steus_Arios
Zaawansowany Forumowicz
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:05, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A ja bardzo poproszę, o to, aby ukazała się jakakolwiek mechanika naszych spotkań na wyspie. Znaczy wiem, że pojedynki są, ale może jakaś magia i alchemia - na Cieniach Nad Illyrią osoby, które miały postacie w jakikolwiek sposób związane z magią albo zielarstwem miały co nieco informacji od MG na swoich kartach postaci, a teraz ani słowa na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cichy
Forumowicz
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FELDUR
|
Wysłany: Śro 0:39, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Popieram przedmówcę.
Postacie strikte magiczne jak np. moja wiedźma mało miały do roboty podczas spotkań na wyspie, myślę że powinniśmy wprowadzić normalną mechanikę larpową która umożliwi postaciom większa interakcję ze sobą, Magowie będą mogli czarować skrytobójcy truć drinki itp.
Jak dla mnie własnie tego brakowało podczas larpów, interakcji która pociągnęła by za sobą ciekawe sytuacje.
Odnośnie rund między larpami - Niech wreszcie powstanie jeden spójny i zwięzły podręcznik z zasadami dla wszystkich. Błędem było wg mnie np. stworzenie dla Umbaru oddzielnych zasad przez co notabene padł projekt tego państwa, a wystarczyło dać im 5 wysepek działających na tych samych zasadach co prowincje i po sprawie.
Dalej idąc nie sparzyłem się chyba na innych zasadach poza kilkoma wyjaśnieniami do czarów czy zasad podręcznikowych. I tutaj moja prośba wracając do zasad i podręcznika niech to będzie spisane w taki sposób żeby było jasne: co, jak, dlaczego i za ile. Bo wiele razy musiałem pisać do MG w sprawie wyjaśnienia jak co działa.
Mimo tych paru problemów bawiłem się świetnie grając na larpach i spędzając godziny na planowaniu kolejnego ruchu na mapie
Z niecierpliwością wyczekuję następnej "edycji" !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|